• COVID-19: Alle vores butikker holder lukket til og med 7. februar 2021, men du kan indtil da stadig bestille online. Som altid har vi gratis fragt, og du har mulighed for at vælge levering til pakkeshop. Bestiller du med Click & Collect, kan du afhente din ordre, når vores butikker åbner igen mandag 8. februar 2021. Læs mere her.
  • Hvis du har købt en vare i en af vores butikker eller webshoppen, så er retur- og byttefristen udvidet til at gælde til og med 1. marts 2021. Såfremt restriktionerne forlænges, vil retur- og byttefristen ligeledes blive forlænget.
Gratis ombytning i vores butikker
Gratis levering (1-3 hverdage)
Udvidet returret til og med 15. februar 2021
Gratis ombytning i vores butikker
Gratis levering (1-3 hverdage)
Udvidet returret til og med 15. februar 2021
Gratis ombytning i vores butikker
Gratis levering (1-3 hverdage)
Udvidet returret til og med 15. februar 2021

Reklamation

Reklamationsperiode

Når du handler på skoringen.dk, har du 24 måneders reklamationsret. Husk at gemme din faktura, da du skal bruge den ved en evt. reklamation. Du skal indgive din reklamation hurtigst muligt og i hvert tilfælde indenfor i rimelig tid efter, at manglen er opdaget.

Reklamationsretten omfatter fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke ved fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug eller ringe vedligeholdelse. Vær opmærksom på, at påsatte pyntegenstande som fx perler, sten, glimmer og pailetter kan have kortere holdbarhed ved almindelig brug og skal derfor behandles med særlig forsigtighed.

Reklamationer ved køb i butik
Har du købt skoene i en af vores fysiske Skoringen butikker, skal du henvende dig i en fysisk butik med din reklamation. Du kan gå i alle Skoringen butikkerne i Danmark – blot husk at medbringe kvitteringen. Kundeservice behandler udelukkende reklamationssager, hvor skoene er købt i Webshoppen.

Sådan reklamerer du

Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, anbefaler vi, at du henvender dig i en af Skoringens butikker, så personalet med det samme kan tage stilling til, om reklamationen er berettiget, og hvordan fejlen kan udbedres. Husk at medbringe din faktura.

Hvis du ønsker at returnere til webshoppen, skal du bruge den returlabel og returformular, som du har modtaget sammen med dine varer. Hvis du ikke længere har disse, skal du kontakte kundeservice på [email protected]. På denne måde undgår du selv at betale returporto.

Vi gør opmærksom på, at vi ikke kan ombytte den returnerede vare til en anden eller tilsvarende vare, når du returnerer direkte til webshoppen – heller ikke, selvom der er tale om en reklamation. Ved returnering til webshoppen får du udbetalt det beløb, som du har betalt for varen, også i tilfælde af senere prisændringer.