• Gratis levering ved køb over 499,-
  • Click & Collect (Afhent efter 1 time)
  • Gratis retur og ombytning i butik

Kundeservice

Hos Skoringen vil vi gerne give dig den bedste service, både online og i vores butikker.
Vi leverer din ordre inden for 1-3 hverdage, og du har naturligvis 30 dages returret. Du bestemmer selv, om du vil bytte dine varer i en af vores mange butikker eller returnere dem til vores webshop.

Spørgsmål og svar

Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Find hurtigt og nemt svar på de oftest stillede spørgsmål.


Gå til FAQ

Kontakt os

Hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på kundeservice@skoringen.dk. Vi står klar til at hjælpe dig.

Kundeservice
Ofte stillede spørgsmål
Hvor lang tid har jeg til at returnere en vare?

Du har 30 dages returret fra den dag, du har købt din vare i butikken eller modtaget den med posten.

Læs mere

Hvordan returnerer jeg en vare købt på Skoringen.dk?

Du kan vælge at returnere varen direkte til vores webshop ved at benytte den vedlagte returlabel og returformular i din faktura, eller du kan besøge din nærmeste Skoringen-butik med din faktura.

Bemærk, at outlet-varer ikke kan returneres eller byttes i butikkerne.

Læs mere

Hvor er min returlabel?

Din returlabel og returformular er vedhæftet den e-mail, hvor du modtog din faktura. Hvis du ikke længere har e-mailen, er du velkommen til at kontakte kundeservice på kundeservice@skoringen.dk, så sender vi dig en ny returlabel.

Kan jeg annullere eller ændre min ordre, efter jeg har bestilt den?

Vi bestræber os på at sende din ordre hurtigst muligt. Når din ordre er pakket på vores lager, og du har modtaget din faktura på e-mail, er det desværre ikke længere muligt at ændre eller annullere ordren. Hvis du ikke ønsker varen, kan du returnere din ordre inden for 30 dage.

Har du spørgsmål til din ordre, er du velkommen til at kontakte kundeservice på skoringen@kundeservice.dk.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?

Tjek gerne din uønsket/spam-indbakke. Hvis du ikke kan finde e-mailen der, er du velkommen til at kontakte kundeservice på kundeservice@skoringen.dk.

Hvordan reklamerer jeg over en vare købt i en Skoringen-butik?

Hvis du ønsker at reklamere over en vare købt i en butik, skal du henvende dig i en af vores butikker med din kvittering. Alle vores butikker er selvstændigt ejede og træffer derfor selv beslutninger i eventuelle reklamationssager.

Læs mere

Kan jeg købe eller bruge gavekort på Skoringen.dk?

Det er desværre ikke muligt hverken at købe eller bruge gavekort på webshoppen. Gavekort kan kun købes og bruges i vores fysiske butikker.

Yder Skoringen sponsorstøtte?

Generelt yder Skoringen ikke sponsorstøtte, men du er altid velkommen til at kontakte din lokale Skoringen-butik, hvis du mangler støtte til en lokal aktivitet.

Find din butik her.

Tilbyder Skoringen Click & Collect?

Ja, med vores Click & Collect-service er det både nemt og hurtigt at bestille en vare på Skoringen.dk og afhente den i din nærmeste Skoringen-butik inden for en time i butikkens åbningstid.

Læs mere

Kan jeg få refunderet differencen, hvis prisen på en vare, jeg har købt, bliver sat ned?

Vi tilbyder ikke refundering af differencen, hvis en vare bliver sat ned i pris enten under udsalg eller en anden kampagne. Hvis du ikke har taget varen i brug, kan du returnere den inden for 30 dage og derefter genbestille den til den nedsatte pris.