• Gratis levering ved køb over 499,-
  • Click & Collect (Afhent efter 1 time)
  • Gratis retur og ombytning i butik
Lokal karma-ambassadør

Rikke Mørk - Skoringen, Herning

null

Lokal karma-ambassadør

Rikke Mørk ejer og driver Skoringen i Herning, og er en af skokædens 110 lokale karma-ambassadører:

- For mit personale og jeg handler budskabet om at sprede lokal karma mest af alt om at sprede god stemning, smil og hygge. Det gør vi først og fremmest her i butikken ved fortsat at have fokus på at give kunderne nogle gode kundeoplevelser. Eller med andre ord, vi gør det, vi er bedst til. Og heldigvis har kunderne her i byen altid været gode til at bakke op og handle lokalt. Det gør de fortsat, og det er vi rigtig taknemmelige for, fortæller Rikke Mørk.

Spred lokal karma

Kære kunder. Vi har savnet jer, og I har sikkert savnet hverdagen. Alting har været vendt på hovedet dette forår, men med små skridt kan vi nu vende tilbage, og det er der brug for.

- Kunderne her i Herning har altid været meget loyale, og lige nu, hvor byen summer dejligt af liv igen, er det svært at være andet end positiv. Jeg tror, vi er mange, der ønsker at se fremad og fokusere på alt det gode, vi har her i byen. Og så længe vi fortsat husker at passe på hinanden og tager de nødvendige forholdsregler, så er jeg overbevist om, at byen og handelslivet hurtigt blomster igen. Vi er i hvert fald allerede godt på vej, fortæller den lokale butiksejer fra butikken i Herning.

Sammen med de andre Skoringen-butikker rundt om i landet bakker hun og personalet op om skokædens landsdækkende kampagne med at sprede lokal karma, energi og optimisme ved at opfodre hinanden til at stå sammen og bidrage til den gode stemning i byen. Og det har butiksejeren i Herning sin egen tilgang til.

- Hvis du hver dag åbner butikken med et smil, så giver resten ofte sig selv. For selv om vi alle har stået nogle hårde måneder igennem, så handler det nu stadig om at give kunderne nogle gode oplevelser. Lokal karma handler om at støtte op og være der for hinanden, kollegaerne, personalet og kunderne. Som fx at sørge for fortsat at være der for de kunder, der har behov for det, selv om hele Danmark lukker ned, eller de kunder som fortsat er påpasselige med at tage ud og shoppe i byen. Det er jo egentlig ret simpelt, men med kampagnen ønsker vi at slå et ekstra slag for den gode stemning og den lokale karma. Og det ligger heldigvis ikke langt fra vores dagligdag her i butikken, siger Rikke med et smil.